Ik wil doneren

Help ons om mooie meters te maken! Mooyland koopt met jouw bijdrage vierkante meters landbouw- en natuurgrond aan én we realiseren strekkende meters in het landschap door het aanplanten van heggen, boomgaarden en houtwallen.

Geef meters aan Mooyland

Steun Stichting Mooyland met een eenmalig gift op rekeningnummer
NL89 TRIO 0320 6469 71. Om je een idee te geven: 1m2 landbouwgrond kost ongeveer 8 euro en 1 strekkende meter heg komt neer op 10 euro. Elke meter is welkom!

Ja, ik steun Mooyland eenmalig met:

10 euro
20 euro
50 euro *
100 euro
250 euro
Bedrag naar keuze
* meest gekozen

Eenmalige giften verlopen via Plink, een betaaldienst van Mollie. Op deze manier kan je je gift eenvoudig en veilig aan ons overboeken via je eigen bank door middel van iDEAL.

Word donateur en help structureel

Je kunt ons ook structureel ondersteunen door donateur te worden van Stichting Mooyland. Voor slechts 3,50 per maand (of meer) ben je donateur van Mooyland. Wil je donateur worden? Mail dan even naar stichting@mooyland.nl dan maken we het samen in orde.

Samen laten we het landschap weer gonzen, tjirpen en fluiten van het leven. Dank namens het landschap, op naar meer mooie meters!

Grote giften aan Stichting Mooyland
Onze droom is een levend landschap van overvloed. Een landschap waarin landbouw en natuur elkaar versterken in plaats van tegenover elkaar staan. Een landschap dat weer barst van het leven en dat goed is voor mensen en niet-mensen. Help jij onze droom te verwezenlijken? Met een grote gift help je ons enorm.

Wil je eens verder praten? Neem dan vrijblijvend contact op met Frank Rozendaal, secretaris van Stichting Mooyland. Samen denken we na over een passende manier waarop jij een bijdrage kunt leveren aan Mooyland.

Frank Rozendaal
frank@mooyland.nl